1403-01-29 08:57
303
0
89612
با فعالیت قرارگاه امام حسن عسگری (ع) در گرگان؛

«سفیران مهر» مروج عفاف و حجاب شدند

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه دشمن عفت زنان و غیرت مردان را نشانه گرفته است، گفت: «سفیران مهر» در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قالب قرارگاه امام حسن عسگری (ع) در شهرستان گرگان فعالیت می‌کنند.

محمود علیخانی صبح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی که از سوی دشمنان انجام گرفته است باید در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بسیار تلاش کنیم مسئولان فرهنگی به جد پای کار بیایند.  

وی تصریح کرد: حضرت آقا فرمودند امر به معروف یک واجب فراموش شده است، متاسفانه انفعال دستگاه‌های فرهنگی ما را به این روز رسانده است.

فرمانده سپاه گرگان با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال استحاله فرهنگی است، خاطرنشان کرد: دشمن با پروژه فریب، نفوذ و فتنه به جنگ فرهنگ ما آمده است و ما باید در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بسیار پویا و فعال باشیم.  

وی گفت: جلسات هماهنگی بسیج و فراجا با محوریت طرح نور انجام گرفت و بنا شد تمامی ۲۸ دستگاه، چهار کمیته و ۱۱ کارگروه در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان گرگان فعال شوند.

علیخانی خاطرنشان کرد: با کلید خوردن طرح نور در کشور و به تبع آن در سطح شهرستان گرگان، بسیج، گروه‌های مردمی و فعالان فرهنگی و اجتماعی به کمک فراجا رفت و این نهضت تا ساماندهی کامل عفاف و حجاب در گرگان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه هدایت افراد هنجارشکن در دستور کار ویژه ما قرار دارد، افزود: در زمینه گردشگری تعالی‌بخش، تذکر لسانی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به شدت فعال خواهیم بود.

فرمانده سپاه گرگان ابراز کرد: مردم شهرستان گرگان بسیار متدین و ولایی هستند متاسفانه عده اندکی از افراد سازمان یافته آب بر آسیاب دشمن می‌ریزند که بنا داریم اقدامات ایجابی انجام دهیم.

علیخانی با تاکید بر اینکه مردم بانجابت و غیرتمند گرگانی هرگز اجازه جولان دادن به هنجارشکنان حجاب را نمی‌دهند، افزود: یکی از مطالبات جدی مردم و مسئولان مقابله با ناقضان عفاف و حجاب است که در این زمینه با هیچکس تعارف نداریم.  

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.